cik lesung~


Monday, May 13, 2013

selesai fasa pertama.

Walaupun dah minggu exam pun sekarang, nak cerita jugak pasal last praktikum. Sebulan di Sek Keb Bayan Lepas boleh dikatakan ohsem jugak la. 

Aku sayang sangat nak tinggal budak-budak ni sebenarnya. 
Tak banyak sangat dapat hadiah macam kawan yang praktikum di sekolah-sekolah elite. Sekolah aku ni rata-rata budak kampung dengan budak flat. Jadinya, aku pulak jadi serba salah nak terima hadiah diorang. Entah-entah pecah tabung nak beli hadiah. Tapi banyak dapat kad guna kertas buku latihan yang dikoyak dekat page-page belakang tu. Aku pernah buat dulu. Nak bagi hadiah tak ada duit. Tapi nak bagi jugak. Koyak lah buku page last tu. Senang cerita. Dalam gambar, ada gelang manik warna hijau. Anak murid paling gangster dalam batch darjah 6 yang bagi. Buat sendiri katanya. 50/50 jugak aku nak percaya. Tapi tak apa, cikgu suka walaupun warna hijau dia, pehhh memang tak gamak. :)





Hadiah untuk murid dari aku, bookmark. Tak mampu nak beli hadiah mahal. Anak murid 111 orang. 
"Anak murid cikgu yang comel, semoga berjaya dalam UPSR. Jumpa lagi :)." 
Cikgu Nur Nasuha Roslan






No comments:

Post a Comment