cik lesung~


Friday, June 10, 2011

09062011~ ;)

getting older, older and older !!
yang atas tu nama aku.
lagi 3 tu adik aku.
kami sambut sekali.
sebab birthday aku jea kami boleh gathering.
waktu cuti sekolah. 



boleh tahan sedap jugakla kek nie.
beli sebab attract dekat blueberry sos dia tu.hehe
*just ignore my brother's hungry mungry face



pebret aku nie !
mi bandung.
mak buat taw !
sebab tu spesel sikit.hehe





nie tak berapa pebret sangat.
sebab gigi aku tumpul-tumpul semua.



upacara memotong kek !
do you realize?
lidi-lidi satay mencocok kek yang cantik itu. huu~



walaupun makanan nie tak banyak,
tapi semua nie yang buat aku jadi gemok ! ;(
tapi, thanks mak ! hehe


mencarik0nklusi  ~ Alhamdulillah, Allah panjangkan lagi umur aku. pejam celik dah 20 tahun. rasa baru ja kelmarin masuk tadika.*over*. Kepada yang wish dekat fon, dekat facebook mahupun face to face, terima kasih banyak-banyak. Aku doakan supaya Allah memberkati kehidupan korang. Amiinn..

p/s- hey, thanx for being the first wishing me.ssa :) 

2 comments:

  1. Happy bday again che sue...
    ~sebenaqnya.......hurmmm.. aaaaa....
    nak habaq kata nak pi umah..nak mkn mee bndung
    mak ampa...haishhh..dh meleleh saliva ni.. =)

    ReplyDelete
  2. ismieraihan ~ mekasey ! haa. buleyh2 !! set tarikh bila, pastu mai ! jangan tak mai noh ! hehe

    ReplyDelete