cik lesung~


Tuesday, January 17, 2012

Allah. I need You.

Bismillah. Ya Allah. Aku rasa teruk gila malam ni. Mana tak nya. Bila tau sesuatu yang kita usaha untuk buat bagai nak mati, tiba-tiba result nya hampa. Astaghfirullah. Aku blurr gila sekarang ni. Rasa macam dah tak tentu hala jadinya. Aku ni bukan orang yang selalu mudah untuk dapat apa yang aku nak. Aku kena usaha betul-betul baru boleh dapat. Contohya macam study. Aku memang pulun. Sebab aku tahu, aku ni bukannya Allah kurniakan otak yang bergeliga, cerdik, genius apa semua yang se adik beradik dengannya. So, aku kena usaha lebih dari orang lain. Tapi, keputusannya, biasa -biasa ja. Tak ada apa sangat yang lebih. Bukan aku nak menyalahkan takdir Allah. Tak ada langsung isu tu. Aku just frust dengan diri aku sendiri.

mencarikonklusi ~ Sebenarnya, kami tak dapat result lagi. Just tau gagal atau lulus je. Alhamdulillah aku lulus. Tapi, tadi ada lecturer yang masuk kelas dan bagi bayangan yang semua student Tahun 2 degree tak ada langsung yang GPK dia untuk 2 semester yang 3.5 and above. Seriously, aku frust gila. Astaghfirullah. Now, i just need some miracle.

4 comments:

  1. Che sue..sabar. xtau ckp apa tapi just remember at least ampa dh degree now. Try harder next time. Mgkin kejayaan kita masih ditangguhkan. InsyaAllah....yg pntg jgn putus asa ye syg... (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup. thanks cikah. urm. tak apa cikah. lagipun, i'm sure you will be there. sama ja kita dalam level apa pun di mata DIA. just frust dengan exam kali ni. semua orang tengah rasa benda yang sama sekarang. hairan dekat mana silap waktu exam hari tu. nyway, best of luck 4 u too. lama tak sembang panjang. thanks dear. love you. ;)

      Delete
  2. sabar2..ad hikmah tu...=))
    lgpun SUP silap kira kan hihihi...

    ReplyDelete
  3. betul betul. nasib baik silap kira kan. thanks anyway. ;)

    ReplyDelete