cik lesung~


Tuesday, June 19, 2012

dua tahun lagi.

Masuk sem baru kali ni tak seseronok sem sem lepas. Aku sendiri tak tahu kenapa. Yang boleh tahan sikit pun sebab aku ada lagi 2 tahun nak keluar dari tempat ni. Subjek yang dah mula dengan mikro-teaching nya. Ingat senang? Aku tengah tunggu keputusan periksa sem lepas. Perasaan dia sama macam tunggu giliran cabut gigi. Ketar kepala lutut. Rasanya tak boleh kekalkan apa yang aku dapat sem lepas. Macam lagi rendah ja. Alahai, nak pertikai apanya. Dah hang usaha banyak tu, banyak tu lah hang dapat. Sem ni aku terghalit (leka) sikit. Mungkin sebab masa gap antara hari exam tu jauh sangat kot. Erm, salahkan benda lain pulak. Podah !

mencarikonklusi ~ Semoga dapat balik semangat. Kesian Mak Abah mengharap dekat rumah.

No comments:

Post a Comment