cik lesung~


Friday, October 5, 2012

amoi.

Sedang aku mandi, dengar pulak suara orang masuk toilet sambil nyanyi lagu Ainan Tasneem. Ala. Tajuk Aku Suka Dia ke apa entah. Kuat kot orang tu nyanyi. Aku tak tau siapa. Tapi sedap. Confident je dia nyanyi. Tahap audition America Idol. Pitching, vibreto semua cukup. 

Cepat-cepat aku mandi. Nak tau sangat siapa yang nyanyi. Sebab, semenjak masuk maktab ni, jarang sangat nak dengar orang menyanyi dekat toilet. Hormon malu dah tersebar kan. Dah keluar shower room, aku buat-buat nak basuh kaki dekat tempat wudhu'. Padahal rutin selepas keluar shower room, gosok gigi dengan cuci muka dekat sinki. #detail pulak aku cerita. 

Jeng jengggg..

Amoi yang nyanyi maaa ! 

Aku tengok dia sambil senyum. Dia balas senyum aku sambil nyanyi dan buat donno. Macam nak cakap je, "You nyanyi sedap maa. Belajar mana?" Tapi waktu tu nampak dia rushing. Tu pun sempat lagi nyanyi. Serius sedap. Dah la nyanyi lagu Melayu pulak. 1 Malaysia maaa ! Aduh. Sakit pancreas.

No comments:

Post a Comment