cik lesung~


Saturday, February 18, 2012

ada apa dengan Sanarose

"People keep asking me. What is Sanarose stands for. Today, i just want to make all the confusions dissapear."

PANGGGG !! *tampar muka sendiri. Tok sah dok confusion sangat laa. Buat femes boleehhhh. Buu me ~


Ada satu pagi, macam biasa, aku terkial-kial kunci pintu bilik nak ke kelas. Lepas dah pastikan bilik aku tu terkunci tanpa seekor hama pun boleh masuk, aku terus turun tangga. Sebab apa turun tangga tapi tak jalan ikut koridor dulu? Sebab bilik aku sebelah tangga. Bilik paling senang pencuri nak masuk. (-___-) Sambil turun tangga, bertebunglah dengan sorang budak batch aku ni. Bilik kami selang 3 pintu je. 

Si Minah ~ Hai Chua Senaros !
Aku ~ Owh, hai _____ !
Si Minah ~ Eh, macam mana nak sebut Senaros tu eh? Sinarus? Sonarus? 
Aku ~ Haha. sebut ja macam mana pun. 
Si Minah ~ Chua. Apa maksud Senaros tu? 
Aku ~ SANAROSE tu eh? *sengaja aku highlight sikit. Biar lembut sikit mulut kawan aku sorang tu.* Saja ja gabung nama mak, nasuha dengan abah. hehe
Si Minah ~ Ouhh yekeee. Ingat nama apa lah kan. Nama apa yang kena gabung tu?
Aku ~ Sara, Nasuha, Roslan.
Si Minah ~ Ouuuuh. Okay Chua. Bye !
Aku ~ Bye ! *Lorh. Budak ni nak tanya yang tu ja?

mencarikonklusi ~ Jangan pening pening dah ye kengkawan. Malu bertanya sesat jalan.  ;D

No comments:

Post a Comment