cik lesung~


Saturday, February 18, 2012

Once upon a time.

5-6 bulan. Orang cakap aku macam lelaki.


1 tahun lebih. Menurut sumber mak, time ni lah sebelah kasut sebelah hilang. Entah jatuh dekat mana. So, tak payah pakai langsung.


 Mak dah ajar sengeh.


 Tak pernah tau pulak dari kecik pakai baju kurung.



 Aishh.



 Cantik jugak gigi aku.



 Dulu aku ni pemalu sebenarnya. Ceh


 Memang dari kecik suka kamera agaknya. -___-



 Mak mak maakk !!!



 Inilah mami saya.



 My Popo.



 Bukan senang nak tengok gambar abah sengeh sampai macam ni. huh



                                       Ni nama dia Kak Ani tak silap aku.                                      



 Haip haip haip. Abah saya tidak berpoligami okayy. 



 Dengan Ayah Chaq.



Yang belah kanan tu kira sepupu aku. 




 Seronok pulas minyak.



 Yang belakang belakang tu semua anak saudara aku. haha



4 tahun dah masuk tadika. Rombongan ke Gua Kelam, Perlis. Waktu ni jugaklah nak jadi bengkak beruk punn. Gaun putih baru koott!!


6 tahun maaaa. Gambar ni dikorek dari buku rekod peperiksaan sekolah rendah.



 Darjah 6. Nasyid. Waktu ni, gaya tufung macam ni memang habis cun.



 Dengan cekgu cekgu. Hari last sekolah la katakan.




 Bukit Merah. Pakai topi "Berhati-hati di jalan raya" abah punya. Habis stylo.



 Pakaian persembahan dikir barat.


 Hari lahir yang ke 11.


 Bila dah tua ni, malu pulak nak buat kerja macma ni. Apadaa





Yang ke 12.



 Form 1. Tengok bahas dekat PICC. Awat aku dok pi tutup mata tak tauu.




 Form 2. Main masak masak waktu Kemahiran Hidup. 



 Form 4. Kawan sekatil aku waktu Form 1.
 Dekat PICC. Form 4 jugak.



 Form 5. Buat buat ayu.


mencarikonklusi ~ Nak balik waktu dolu doluuuuu.

No comments:

Post a Comment